.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احمدی خبر داد:
شکوفایی ظرفیت‌ های مرزن‌آباد با برگزاری همایش تشیع

شمال نيوز: نماینده چالوس و نوشهر در مجلس گفت: برگزاری همایش ملی تشیع و تبرستان در شکوفایی ظرفیت‌های پنهان مرزن آباد تاثیر بسزایی خواهد داشت.

به گزارش شمال نیوز به نقل از کمیته اطلاع رسانی، قاسم احمدی با ابراز خرسندی از برپایی همایش ملی تشیع و تبرستان در مرزن‌آباد بیان داشت: برگزاری این همایش بزرگ دینی و معنوی در مهد علویان و سرزمینی که در حوزه دیانت و تبعیت از مولای متقیان از تاریخی ماندگار برخوردار بوده مایه افتخار است.

وی با تقدیر از دست‌اندرکاران این همایش اظهار داشت: در این همایش خیلی از شخصیت‌های سیاسی و مذهبی کشوری و استانی، فرهیختگان، دانشمندان و اندیشمندان عرصه تاریخ و به‌ویژه تشیع حضور خواهند داشت و امیدوارم میزبانی شایسته برای میهمانان این رویداد ارزشمند و ماندگار و آنچه شایسته علوی دوستان است باشیم.

احمدی با تاکید بر اینکه پیروی از مکتب پیامبر و تبعیت از سیره نبوی و علوی باید در سرلوحه کار همه ما مسلمانان قرار داشته باشد، تصریح کرد: این همایش در معرفی هرچه بیشتر مرزن‌آباد به‌عنوان دیار علویان تاثیر بسزایی خواهد داشت.

نماینده مردم شهرستان‌های چالوس و نوشهر در ادامه برپایی جشن روز مازندران همزمان با همایش تشیع و تبرستان در مرزن‌آباد را اقدامی شایسته خواند و بیان داشت: جا دارد از متولیان فرهنگ و هنر استان از اینکه برای اولین بار جشن روز مازندران را در غرب استان و شهر مرزن‌آباد طراحی کردند تقدیر ویژه داشته باشم.

احمدی با بیان اینکه قطعا مردم منطقه استقبال کم‌نظیری از این رویداد مهم فرهنگی هنری خواهند داشت، گفت: روز مازندران برای تمام مازندرانی‌های سراسر کشور و حتی خارج از کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و از طریق رسانه‌ها پیگیر اخبار مربوط به آن هستند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.